| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Lissu Pentu
|
Posted: Wed Feb 10, 2010 9:49 pm Post subject: Agirotu 2010 |
|
|
Hei!
Ajattelin tätä kautta kysellä agilitaavia beagleja kesän agirotutapahtumaan Ylöjärvelle heinäkuussa. Tällä hetkellä on muutama tiedossa mutta lisää tarvitaan, voitais sit kasata kisaavien joukkuetta sekä ehkä myös ALO-joukkuetta.
Mulla on 1, 4v beaglenarttu Nasu, jonka kanssa olen agilliidellyt syksystä lähtien ja nyt keväällä on tarkoitus sit aloitella virallinen kisaurakin. Ennestään meidän perheessä on kaksi x-rotuista agilitaajaa.
Laittakaapa asiasta kiinnostuneet viestiä, niin mietitään montako joukketta saataisiin kasaan.
Päivitystä: Nasu voi osallistua joko ALO tai KIL-luokkaan, kumpaan on tarvetta ja lisäksi Riihimäen seudulta olisivat tulossa Emma ja Oona Medi 2
Pukukisaan en ole henk.koht. osallistunut viime vuosina, ainostaan olen painanut joukkueen jäsenille kisapaidat, mutta toki jos innokkaita pukujen suunnittelijoita löytyy, olen mukana matkassa.
T: Lissu ja Nasu
www.nelli.us
Last edited by Lissu on Sat Feb 13, 2010 7:34 am; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Taru Besserwisser

|
Posted: Fri Feb 12, 2010 9:40 am Post subject: |
|
|
Eli siis ilmoittautuneita tulossa ainakin
Mölleihin
Ressu
Bronson
Kisaavissa
Nasu
Lenni
ja siellä oli jo joku kolmaskin
Kiitoksia Lissu vielä, että astuit vetäjän saappaisiin. Kai me osallistutaan perinteisesti pukukisaan?
Lenni poissa kuvioista alkavan sydämen vajaatoiminnan vuoksi (lääkityksellä, vaikka ei vaikuta muuten elämään vielä mitenkään) _________________ Ressu - teinari [vm.2007] ja Lenni - [vm.2001]
Last edited by Taru on Tue Mar 23, 2010 2:19 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Lissu Pentu
|
Posted: Mon Mar 22, 2010 9:03 pm Post subject: |
|
|
Hei!
Kesä lähestyy ja agirotujoukkueissa on tilaa, tasovaatimuksia ei ole, tärkeintä on yhdessäolo ja hauskanpito koiran kanssa.
Terveisin Lissu |
|
| Back to top |
|
 |
hanna-r Besserwisser
|
Posted: Wed Mar 24, 2010 10:16 am Post subject: |
|
|
| Me ollaan varmaankin taas tulossa agirotuun Titin ja Kodan kanssa. Titi kisaa medi2 ja Koda aloittaa nyt lauantaina kisaamisen. |
|
| Back to top |
|
 |
Lissu Pentu
|
Posted: Sun Apr 18, 2010 2:03 pm Post subject: |
|
|
Näyttää siltä että, möllijoukkuetta ei ehkä saada kasaan, yksi tarvittaisiin lisää, sillä yksi möllijoukkueesta saa olla virallisissa kisannut. Kilpuri-joukkueisiin mahtuu vielä, jos vaikka saatais kaksi joukkuetta kasaan.
Ilmoittautukaahan vielä rohkeasti mukaan, viimeistään 30.4. mennessä tänne foorumiin tai s-postiin liisahuppunen@gmail.com
Tämän hetken koirat:
Alo-joukkue:
Ressu
Bronson
Kilpailevat- joukkue
Lenni
Nasu
Oona
Koda
Titi |
|
| Back to top |